Homeopathie

medicijnresten in ons drinkwater klinkt een beetje als homeopathie.

ons drinkwater zit vol met resten van medicijnen, bestrijdingsmiddelen en andere zooi.

http://www.volkskrant.nl/wetenschap/relatie-tussen-antidepressiva-en-autisme-is-wake-up-call~a4207714/

 

http://www.medischdossier.org/archief/jaargang_14/nummer_9/nieuwsbericht_851/

in de jaren 90 werd er een test gedaan met een antimigrainemiddel, dat zou kunnen werken tegen depressie.

zelf kreeg ik het ook waardoor ik anderhalf jaar hoofdpijn heb gehad van smorgens vroeg tot savonds laat.

paracetamols werkte niet van de artsen moest ik er dan maar wat meer slikken.

medicijnen kunnen zich ophopen, opgeslagen worden in je vet en uiteindelijk in je geheugen.

nu vraag ik me af omdat er zoveel mensen zijn met depressies , 18 procent slikt daar iets tegen.

of dat iets te maken heeft met de resten antidepressivia in ons drinkwater.

en zo vraag ik me nog 100.000 dingen af.

 

 

 

 

 

2 gedachtes over “Homeopathie

    1. we kunnen wel wat hebben blijkbaar.
      klachten kunnen worden veroorzaakt door opstapelingen van ongewenste stoffen.
      het meeste raak je wel weer vanzelf kwijt.
      en homeopathie, kruiden of klei kan daar bij helpen.
      en dan kun je het weer zelf.

Geef een reactie

