Vaccineren.Mutatie door medicatie?

Binnen 2 uur na BMR en mening.C vaccin zijn de kinderen veranderd.

De zoon is zijn empatisch en oplossingsvermogen kwijt.

Twee kinderen van 14 maanden, een tweeling broer en zus.

Ze schreeuwen en huilen en laten zich met hun hoofd naar de grond vallen.

ik huil met ze mee, wat heb ik gedaan.

dit gedrag word vertoont bij alles wat tegen zit.

een fase volgens het consultatiebureau.

wat ze daar altijd zeker weten is dat het niet aan de enting ligt.

(ik reageer zelf heftig en zeer gevaarlijk op medicatie, nadat ik jaren veel verschillende medicijnen heb geslikt,hormonen,antidepressivia,antimigraine,paracetmol en antipsychotica.hier kwam ik pas later achter. er is nu een link dat het erfelijk is. maar de link dat medicijnen het kunnen veroorzaken leggen ze nog niet. mutatie door medicatie?)

er word niks opgeschreven of gemeld.

het is maar een indianenverhaal.

nu 7 jaar later is die fase bij de de dochter verbeterd, bij de zoon nog niet voorbij.

langzaamaan is er  verbetering door iets waar ik niet eens in geloofde.

de kracht van homeopathie is boven verwachting.

binnen een nacht kan de zoon weer meevoelen met zijn zusje.

hij keert weer naar buiten en niets kan hem van zijn stuk brengen.

voor de vakantie was er weer een terugval.

hopelijk zal het laagje voor laagje weer beter gaan.

er is zoveel dat we niet weten.

op internet lees ik zoveel dezelfde verhalen.

dit zijn ervaringen van ouders en hun kinderen.

door mijn ervaring en de slechte communicatie met kinderartsen het consultatiebureau heb ik het jongste kind niet laten enten ,wegen en meten.

de reguliere zorg is een enorme verkwisting van geld,  sommigen? zijn de weg totaal kwijt.

gefixeerd op getallen en lijntjes geen oog voor de ontwikkeling van de geest en het individu.

geen oog voor de persoonlijke situatie.

het lijkt wel een groot experiment.

als 2% van de antidepressivia wel werkt is dat dan niet gewoon puur toeval?

als ik naar de wereld kijk zie ik dat het niet echt goed gaat met de mens.

we worden om de oren gegooid met cijfers die zeggen dat het ons goed gaat en dat we zo gelukkig zijn.

toch vreemd dat immigranten uit afrika zich afvragen waarom iedereen in het westen zo depressief is.

en meestal zie ik alleen de ‘arme’ kinderen veel lachen.

waarom blijven we zo veel vertrouwen houden in deze misleiding en leugens.

omdat we wetenschap nu eenmaal niet op de proef kunnen stellen?

wie zegt dat de uitkomsten niet wetenschappelijk zijn?

het is vooral de kunst van het weglaten.

daarnaast worden we leugenachtig voorgelicht.

in nederland door het rivm.

voor de volksgezondheid.

in de vs is gezondheidszorg doodsoorzaak nummer drie.

misschien niet helemaal waar maar toch.

 

 

 

 

 

 

 

4 gedachtes over “Vaccineren.Mutatie door medicatie?

  1. Zolang het niet nodig is, is het beter geen medicatie te nemen.
    Er zijn goede alternatieven, maar soms kan het niet anders. En is het toch belangrijk om je goed te laten informeren over de medicatie. Want het kan goed voor het een zijn, maar weer slecht voor het andere, dat je dan nog zieker kan maken.

    Aum Shanthi

    1. goed laten informeren door wie? een psychiater of arts valt stijl achterover als ze horen wat ik allemaal slikte en ingespoten kreeg. maar antwoorden op vragen of hoe het werkt dat weten ze ook niet. en weer word er niks genoteerd.
      gewone medicatie is geen keuze meer.

Geef een reactie

