Koran psychose

de koran maar eens gaan lezen.

hopelijk komt er snel een eind aan die psychotische episode.

lijkt wel geschreven door een vrouw, sterrenbeeld vissen.

wat ze wil zeggen is denk ik het volgende; laat de natuur zijn gang gaan en pluk daar vooral de vruchten van.

doe je dat niet dan is god(de hulk) beledigt soms teleurgesteld.

verder een waarschuwing voor de industriele revolutie

want mensen die in auto’s rijden, door iphones kijken en in robots veranderen is toch wel antichrist.

laat je niet afleiden van je padje.

maar misschien zijn 3 bladzijdes niet genoeg.

tot nu toe is er vooral de vraag

over wie of wat of waar gaat dit over in godsnaam.

en dat word dan dalijk zeker 300 x herhaald

en dan kom je op het einde en dat is dan eigenlijk gewoon weer het begin.

ALLAHOE AKBAR GVD!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

One thought on “Koran psychose

Add yours

  1. heb 2 jaar in Israel gewerkt, ben zelf half joods. kon goed overweg met palestijnse mensen.. heb er ook gelogeerd 2 weken in1989 Oost Jerusalem. De laatste 10 jaar ben ik me gaan ergeren aan Hamas en nu ook die gematigde man grote woorden gaat spreken ben ik het gevoel kwijt..Al die bussen in het verleden en nu die Unesco die zegt dat Israel niks met wat ook te maken heeft en bij elke demonstratie een Palestijnse vlag opduikt overal ter wereld.. ben ik de palestijnen meer dan zat..ik ben ze gaan haten alsook de marokkanen en daar komen de turken ook nog eens bij die denken dat ze alles uitgevonden hebben dmv erdogan (stuk stront)…kan wel doorgaan maar doe ik niet. Weet alleen wel dat Vancouver de mooiste plek is om te zijn, met boven je Alaska..groeten pim

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑